Tag Archives: Call 1-800-You-Suck

I Hate Everyone

Fuck off, Sunshine

Fuck off, Sunshine

Haha, but not you guys!  I mean, unless you choose not to read this post or leave comments; then I hate you.  It’s nothing personal.  I hate pretty much everyone a large portion of the time. That is why this is one of my favorite songs.  It’s sort of like the anti-Barney song.  Here’s a clip on youtube.  Someone went to the trouble of slapping some lyrics on the screen while it plays.  I hate that person.  Probably.

But that’s not all.  Since I didn’t bother to think up a real post, (this is always a promising beginning to a post isn’t it?) here are people I hate.

That guy in the drive-through at McDonald’s that cut in line.  Fuck you, stupid car.  Wait your turn.  Didn’t you go to freaking kindergarten?  That IS where you’re supposed to fucking learn everything.  I hope someone beats the crap out of you on the playground today.

I hate you too, Ronald.  Stupid clown.

I hate you too, Ronald. Stupid clown.

Patrons.  I mean, wtf, they want me to serve them?  Get away from my books.

People who call with the wrong number but then ask if my number is really 555-5555 and I’m like yes, come to think of it, that person is here after all.  Let me go get him and have him hang up on you.

Adults who freak out over cuss words.  Fuck off, Mary Poppins.  These are awesome words.  Fuck, fuck, fuckity fuckballs.

Stephenie Meyer.  E.L. James.  Whoever copies E.L. James.  Whoever copies that person.

Kirsten Stewart – just fucking say your lines, will you?  I know it’s a stupid movie, but you’re getting paid millions.  Stuttering was only charming on JIMMY Stewart.

L-li-line.  What's . . . my line?

L-li-line. What’s . . . my line?

People who think they are parenting experts.  I hope your kid writes a tell-all book about how much you suck.  This would make me very happy.

The Religious Right.  Shut up.  And stop denying people rights.  If Miss Four Eyes wants to marry a depressed pony and a manic squirrel then she can!  Is this not a free country?

Patrons again.  If we don’t have a magazine in, we don’t have it.  We aren’t hiding it.  We librarians cannot magically pull periodicals out of our asses.  If we could, we would make better money.

Children.  Always asking for food and water and attention.  Get a job you little brats.

Get to work.  Formula ain't gonna buy itself.

Formula ain’t gonna buy itself.

People who think filtering computers is a good idea.  I can’t get into perfectly reasonable sites, but I can get into my own blog.  This means your filter isn’t working, douchebag.

The publish button.  Just – push – it.  Push it.  Do it.  Go on.

People like me, who are given awesome ideas for posts, (Satanic Yoga!) but just come up with this crap.

So there you go.  My favorite lines from that song?  Right here:

I bet you think I’m kidding

But I promise you it’s true

I hate most everybody

But most of all, I hate, oh I hate yo-uuu.

Do YOU hate anyone, boys and girls? Please say so in the comments below!